HOT : INGINKAN LAYANAN ISTIMEWA "CALL GIRL" SEPERTI INI..JANGAN LUPA SINGGAH DI PULAU PINANG....??

Tak habis-habis dengan serbuan. Boleh dikatakan setiap hari ada saja serbuan yang dijalan oleh pihak Polis Pulau Pinang bagi membantras kegiatan pelacuran yang bukannya semakin berleluasa tetapi sudah menjadi hub yang terkenal di Malaysia. Walaupun tangkapan demi tangkapan dibuat tetapi perniagaan ini masih berkembang pesat di Pulau Pinang. Satu kena serbu..itu pun setelah berkali-kali kena serbu..sepuluh lagi tempat baru akan dibuka bagi menggantikan tempat tersebut.

EP agak hairan  bila sebuah negeri yang Ketua Menterinya mengatakan mahu mencontohi kepimpinan Khalifah Umar Abdul Aziz dalam membangunkan negeri Pulau Pinang boleh membiarkan aktiviti maksiat sebegini dibiarkan terus beroperasi tanpa sebarang halangan.. Pengusaha-pengusaha pusat hiburan ini seolah-olah mendapat perlindungan daripada kerajaan negeri DAP kerana mereka seperti tidak takut atau kebal daripada undang-undang
Apa yang PAS buat selama mereka berpeluk cium dengan DAP dalam pakatan rakyat di Pulau Pinang. Adakah PAS  pasrah atau redha dengan kemahuan DAP sehinggakan sanggup melihat anak-anak muda terutamanya yang beragama Islam hanyut dengan hiburan yang disajikan oleh DAP??
GEORGETOWN - Polis menahan tiga wanita warganegara China yang bekerja sebagai pelayan pelanggan (GRO) berumur dalam lingkungan 22 dan 28 tahun dalam satu serbuan di sebuah pangsapuri mewah dekat Bukit Dumbar di sini hari ini.
Ketua Polis Daerah Timur Laut, Asisten Komisioner Gan Kong Meng berkata, serbuan itu dilakukan oleh sepasukan polis dari Bahagian Perjudian, Kongsi Gelap dan Maksiat (D7) Ibu Pejabat Polis Daerah Timur Laut selepas intipan dibuat di premis itu sejak seminggu lepas.
"Hasil siasatan polis mendapati ketiga-tiga wanita itu tinggal dalam bilik berasingan dan cara mereka menjalankan operasi ialah pelanggan hanya perlu membuat panggilan telefon untuk mendapatkan khidmat seks,” katanya di sini hari ini.
Seorang lelaki warga tempatan dipercayai sebagai pelanggan turut ditahan bagi membantu siasatan manakala 60 keping kondom yang dipercayai untuk kegunaan pelanggan ditemui. - BERNAMA
Tiap-tiap hari ada je serbuan dan ada saja GRO dari China ditangkap..Agak-agaknya Guan Eng ada buat perniagaan ternak GRO China di Pulau Pinang kot..tu yang tak habis-habis...
GEORGETOWN: Polis Pulau Pinang menahan lapan wanita warga China berumur dalam lingkungan 20-an yang bekerja sebagai pelayan pelanggan (GRO) dalam Ops Noda di sebuah pusat hiburan, Jalan Kedah dekat sini, semalam.



GEORGETOWN – Dua puluh lima pelayan pelanggan (GRO) warga China dan seorang pemilik premis warga tempatan ditahan dalam satu operasi polis di sebuah pusat hiburan di Lorong Madras di sini, awal pagi tadi.Dalam operasi pada pukul 12.30 malam hingga 2 pagi itu, kesemua wanita tersebut yang berusia dalam lingkungan 20 hingga 30 tahun ditahan ketika mereka leka melayan pelanggan masing-masing.

PULAU PINANG 3 Ogos – Seramai 34 pegawai perhubungan pelanggan (GRO) rakyat China termasuk seorang penjaga lelaki tempatan bertempiaran lari apabila pusat hiburan yang menjadi ‘sarang’ kegiatan tidak bermoral mereka diserbu polis tengah malam tadi. Namun, cubaan GRO wanita yang berpakaian menjolok mata termasuk salah seorang yang cuba menyorok di sebalik timbunan kertas upacara keagamaan, tidak berhasil apabila mereka semua berjaya dicekup oleh pihak berkuasa. Dalam operasi ‘Ops Noda’ selama empat jam bermula pukul 12.30 tengah malam di sebuah premis hiburan di Pulau tikus di sini, 15 daripada GRO itu cuba melarikan diri menggunakan laluan rahsia di tempat itu.



PULAU PINANG 25 Dis. – Meskipun tangkapan dilakukan hampir setiap hari, kegiatan warga asing yang bekerja sebagai gadis pelayan pelanggan (GRO) di negeri ini terus berlaku. Awal pagi ini, 47 lagi GRO dari Vietnam, China dan Thailand ditahan dalam serbuan di sebuah pusat hiburan di Jalan Jones di sini. Pusat yang sama pernah diserbu awal tahun ini dan beberapa kali tahun lalu. Namun, seperti kebiasaannya, selepas beberapa minggu serbuan dilakukan, ia akan beroperasi semula dengan menggunakan perkhidmatan GRO baru.

GEORGETOWN: Berang dengan kehadiran sekumpulan jurugambar, seorang wanita warga China yang dipercayai pelayan pelanggan (GRO) mengeluarkan kata-kata kesat ketika cuba menghalang gambarnya dirakam apabila dicekup polis di sebuah pusat karaoke di Persiaran Gurney, di sini, awal pagi semalam. Bagaimanapun, tindakan agresif wanita itu yang menghalang jurugambar menjalankan tugas berjaya dikawal anggota polis. Wanita itu antara 13 wanita warga China dan seorang wanita warga Uzbekistan bersama 20 pelanggan lelaki berusia antara 20 hingga 30-an yang ditahan kira-kira jam 12.15 tengah malam semalam oleh sepasukan anggota polis dari Jabatan Siasatan Jenayah dan Narkotik, Ibu Pejabat Kontinjen Polis Pulau Pinang.


PULAU PINANG 23 Feb. - Polis negeri ini kecewa dengan sikap pihak berkuasa tempatan (PBT) yang seolah-olah tidak serius dalam menangani kegiatan maksiat khususnya melibatkan pegawai perhubungan pelanggan (GRO) warga asing. Ketua Polis negeri, Datuk Ayub Yaakob berkata, banyak premis hiburan tidak berlesen dibiarkan beroperasi secara bebas dan ia dibimbangi menjadi sarang jenayah lain seperti pelacuran dan penyalahgunaan dadah. 

..dan banyak lagi...buka je surat khabar setiap hari..kalau tak jumpa hari ni pasal polis serbu rumah pelacuran di Pulau Pinang, esok punya paper confirm ada...
HOT : INGINKAN LAYANAN ISTIMEWA "CALL GIRL" SEPERTI INI..JANGAN LUPA SINGGAH DI PULAU PINANG....?? HOT : INGINKAN LAYANAN ISTIMEWA "CALL GIRL" SEPERTI INI..JANGAN LUPA SINGGAH DI PULAU PINANG....?? Reviewed by Empayar Pemuda on 8:15 AM Rating: 5

29 comments:

  1. kat KL ade je , duk hentam penang buat pe. Entry kau pun macam budak2 sekolah je, mesti kaki mintak projek ni takpun kaki ampu. tunjuk sikit identiti nak tengok , puihhhh

    ReplyDelete
  2. apasal lu marah sangat bro 12:48am

    ReplyDelete
  3. Bro,,salahkan ketua mentri Pulau Pinang buat pe?kerajaan pusat laa sepatutnya mengambil tindakan serius untuk bentras gejala haram nie..bukan ke,,lesen judi,pub,disko semua bwh bidang kuasa kementrian dlm negri???

    ReplyDelete
  4. Saya rasa lesen-lesen hiburan bagi setiap negeri dikeluarkan oleh PBT Negeri masing-masing

    ReplyDelete
  5. Anonymous said...

    kat KL ade je , duk hentam penang buat pe. Entry kau pun macam budak2 sekolah je, mesti kaki mintak projek ni takpun kaki ampu. tunjuk sikit identiti nak tengok , puihhhh
    January 5, 2012 12:48 AM
    ______________________________________________
    ko marah sebab stok nak ko pakai dah kena cekup kot???

    pejuang hamas...

    ReplyDelete
  6. amik jalang sana mai mengangkang kat malaysia...

    pejuang hamas...

    ReplyDelete
  7. hehehe..... sebelom masuk pulau pinang tu. guan eng mintak kelulusan dari pas pulau pinang dulu. setat saleh man yg tak jual ikan lagi tuu.... dah beri kelulusan. majlis cuma beri lesen meniaga jeeee.

    ReplyDelete
  8. khalifa guan eng tu kesayangan nik aziz nak buat mcmana bebb.

    ReplyDelete
  9. to anon January 5, 2012 12:48 AM

    tuih..ko tau kat kl jer ker...p check skali ngan selangor ler..agak2 sape ler peganng 2 negeri tu yer????

    ReplyDelete
  10. bhai yg marah penang kena hentam sbb jadi hub maksiat. pasai apa penang kena hentam. ni dia:
    1. pakatan rakyat janji nk jd kerajaan lebih baik dari bn. lebih baik dari segi penganjuran maksiatkah?
    2. penang ada km yg menjadikan umar abdul aziz sebagai idola (?). nak tipu org islam secara terang2an.
    3. ini adalah peperangan politik. sapa buat silap dlm menipu rakyat akan di'pelupuh' cukup2.
    4. kalau tak reti 'politik' baik hang diam. ada nik aziz hentam pas walaupun pas buat silap? hang sendiri boleh jwb do...

    ReplyDelete
  11. bro maner yg xder otak 2..klu xcerdik laen kali wt research sikit. sume lesen hiburan terletak di bawah pentadbiran kerajaan negeri bro. laenlaa lesen filem bwu kerajaan pusat handle.( 2pn ad kekangan bg kerajaan pusat terhadap kerajaan negeri. lu benggap laa bro..

    ReplyDelete
  12. lesen umum utk perniagaan adalah dibawah kuasa kementerian , tapi lesen premis untuk perniagaan adalah dibawah kuasa PBT negeri masing-masing !

    utk perjudian / pelacuran dimana2 negeri , lesen premis [bangunan] adalah dibawah kuasa pihak berkuasa tempatan negeri itu!

    aku tak hairan dengan kes2 sebegini , pada budaya dan pendapat orang cina , perbuatan ini tidak salah , ianya cuma sebagai salah satu bisnes , pada orang cina ..dengan cara apa sekalipun yang penting duit masuk! tiada istilah halal haram pada mereka ,
    saya yakin , kebanjiran pusat2 pelacuran , perjudian , GRO dan sebagainya ini adalah kerana galakan dan keinginan para peniaga dan YB dari DAP juga PKR , keuntungan masuk poket masing2 , ialah ..selagi ada kuasa ,selagi ada waktu , selagi ada kesempatan siapa tak mahu buat duit banyak2 ? esok jika kalah dalam PRU atau tak dicalonkan , sekurang2nya ada duit utk kerja atau projek lain , harap gaji sebagai YB berapa sen sanggat?

    pada saya , ini semuanya ada kaitan dengan DAP atau PKR yang bukan beragama islam !

    ReplyDelete
  13. bro anon January 5, 2012 1:23 AM ...ape la bongok sgt bdk2 pr ni..sume die nk slhkn fed gov..oi bdk pr otak lembu...lesen perniagaan mmg fed yg kuarkn..tp lesen premis n tapak premis tu state gov yg kuarkn..yg bertngungjwb utk pantau pon pbt tempatan...jgn jd bodo cam lembu la wahai bdk2 pr..tp nk buat mcm mana..iq bdk2 pr mmg bodo mcm lembu pon..sbb tu skong nuar juburi..

    ReplyDelete
  14. P.p dan selangor Pas, Pkr dan Dap yg perintah....

    tahniah!!! semakin banyak maksiat.. itu semua hasil pekenan dari alim ulamak Pas utk puak2 kafir Dap dan disokong Pkr....

    ingatkan akan jadi lebih baik tp rupanya lagi hancur..punah..ranah jadinya

    sendiri perintah... sendiri buat tp salahkan orang lain plak.... lu semua memang dah dilembukan cina Dap....
    sekarang ni nak cakap pasal islam pun takut dgn amaran cina Dap

    Dap adalah abang besar dan melayu Pas/Pkr pecacai yg menurut perintah...
    kalau disuruh melompat maka akan melompatlah melayu Pas/Pkr
    kalau disuruh menyalak maka akan meyalaklah melayu Pas/Pkr

    ReplyDelete
  15. kdng2 bljar spai master pun bdoh lbih dri lmbu

    ReplyDelete
  16. Budak2 PR ni bengap la sangat2..sampai tak ada masa nak simpan sikit pun logik akal dek kerana bencinya pd Gov skrg nie. Yg dh tk betul tu ko akui aje lah, ni tidak, asyik nk support je apa jugak benda yg dh tak betul. Menda la lu ni..la ni ada bukti lu PR ckp tk betul, tp bila Gov ada c kit hal bukan main lagi naikkan darah masing2..benghal tahap mangkuk la lu org nie..bwk la bertenang, tengok kat mana rsional dan kesan sesuatu keadaan tu. Jangan dok kira nak bersilat jer..payah puak PR nie!!!...

    ReplyDelete
  17. hahahaha...dh dasar hanya tau salahkan org lain walaupun diri sendiri yg buat salah....mereka bakal penyokong tong taik Guan Eng tuuu....kalu tk tau apa2 baik jgn ckplah kerana Rasulullah SAW dh bgtau 1433 tahun dulu...LG BYK CKP LAGI BYK BOHONGNYA....
    Spesis mcm Badrulamin....buat sedap pandai bila kena tangkap salahkn org lain....JEBAT MELAKA

    ReplyDelete
  18. premis gro itu milik BN PP

    ReplyDelete
  19. MELAKA ADE SKOLAH MENGANDUNG LAGI LA BEST KAN.. HAHAH

    ReplyDelete
  20. kau ni (blogger blog ni) kalau sehari tak melucah tak senang duduk agaknya. tahniah kerana telah berjaya membuktikan yg kau ni anak didik umno keluaran Universiti Lucah Umno. inilah mentaliti puak2 bangkai umno. lucah dan porno adalah makanan harian mereka. trend umno masakini....memfitnah org dengan isu2 lucah

    ReplyDelete
  21. Sekali kita mengutuk orang tiga kali kutukan orang kepada kita. Sekali kita berbuat baik tiga kali orang akan berbuat baik kepada kita. Maka lebih baik kita berbuat baik, saling bantu membantu, bagi yang miskin kita beri sumbangan, kalau tak banyak biarlah sedikit. Jumpa orang tua, orang susah, apa salahnya kita hulur seringgit dua, itu amalan yang baik. Jangan asyik cari kesalahan orang. Sebab selagi kita bergelar manusia, tidak akan lari dari kesalahan dan kesilapan. Sebaik-baik jangan mengulangi kesilapan yang sama bak kata pepatah biarlah kesilapan itu jadi sempadan.Berusahalah semuanya, beranggapan baik terhadap sesama insan, walaupun dia bukan seugama dengan kita. Tidak akan rugi orang berbuat baik, malah fikir dan kehidupan betambah tenang, kerana dalam fikirannya, semua orang itu adalah saudaranya. Fikirlah baik-baik sebelum masyarakat hancur.

    ReplyDelete
  22. Ini ler padahnya kalau Hukum Islam x ditegakkan. Maksiat sana-sini. Bukankah sindikit2 haram ni dilindungi oleh pihak polis. Tepuk Dada tanya Selera kat pihak atasan polis. Lihatler kehidupan pihak atasan polis selepas bersara, rata2 hidup mewah.
    Sebenarnya, kehidupan maksiat ni amat berleluasa, melata2 di Malaysia, cuma x didedahkan krn melibatkan negeri bawah BN. Cuma utk tujuan politik, maka negeri bawah PR diwar-warkan dan ditelanjang bogel utk tantapan umum. Lihat saja di KL, melawat saja di Pub2, kelab2 mlm, Karaoke dll. Penuh dgn org Melayu. Aku tahu sebab aku terlibat dlm perakaunan. Penuh dgn resit2 entertainment, malah resit melanggan pelacur pun ada. Syk yg terlibat terdiri drp byk syk2 yg berkaitan dgn sebuah parti politik. Ko pikirler parti politik yg mana!!!!!. Org Melayu skrg ni dah canggih. Dulu yg kasi mabuk dan perempuan ni terdiri drp kalangan Tauke China. Tetapi skrg org Melayu sendri dah buat begitu.
    Sebab tu kita perlukan hukum hudud. Aku x sokong mana2 parti politik ttp aku tahu sesgt, hukum yg paling mujarab dlm membenteras kegiatan haram manusia ni adalah hukum Allah.Aku heranler, Allah wajibkan hukumNya diguna pakai ttp manusia ni dgn sombongnya mengata hukum mrk sendiri lbh baik. Akhirnya, hkum baratdiguna pakai dlm kehidupan kita. Apa kita nampak ker hukum barat tu dpt menyelesaikan masalah negara mr? Tentu tidakkan. Jadi sampai bila kita nak guna hukum Allah ni kat negara kita sendiri.
    Jgn dok kata, Hukum Hudud yg nak ditegakkan oleh PAS tu hukum PAS. Sepatutnya kita sama2 tegakkan. Kalau mana2 bhgn kita rasa bertentangan dgn syariat Islam, sama2 kita bincang dan perbaiki, bukan menolak mentah2. Sebenarnya Najib walaupun x kata dia menolak ttp hakikatnya dia x mahu pun. Cuma dia x cakap terang2.

    Jadi pada pihak yg mempertikaikan maksiat kat PP, sama2 muhasabah diri. Lihatler sekeliling kamu. Bukankah maksiat merata2?

    ReplyDelete
  23. Blog UMNO yang mendedahkan cerita LUCAH yang dihasilkan oleh kerajaan PAKATAN. Fair enough. Apa salahnya??

    ReplyDelete
  24. PDRM apa bikin tau makan duit saja

    ReplyDelete
  25. elok sangat ler tu.... esok mak kau kene rogol gi report guang eng. takyah cari polis. asyik nak persoal kredibiliti orang lain jer...

    ReplyDelete
  26. anon 12.19
    itu bukan sekolah mengandung tapi sekolah untuk anak "gadis" yg tak berapa nak gadis lagi belajar sambil menunggu masa nak melahirkan anak yang tak tentu lagi siapa bapaknya .. Semuanya ditanggung kerajaan BN ... "pelajar"2 pula dari BN ada ... PAS ada .. PKR ada .. MIC ..DAP ..MCA ... semua ada
    anak pompuan ko nak masuk sekolah tu pun bulehhhhh ...

    ReplyDelete
  27. sebelum dap masuk pon dah belambak.... sama ja semua...

    ReplyDelete
  28. Kat KL pun ada iaitu Lorong Haji Taib. Sepatutnya kena tukar kepada lorong Haji Tahik

    ReplyDelete
  29. Assallamualaikum teman2 yg Mulia...mohon saya nak SEBARKAN berita gembira ni... teman2 yg dikasihi sekalian, mulai sekarang dapat PANGGILAN PERCUMA jika call sesama sendiri ...SMS PERCUMA dan INTERNET basic selama sebulan jika dah abis kuota. (sesuai utk para pencinta drama,para downloader,kaki movie,Suri Rumah,Kanak2 peminat UPN IPIN,Org tua nak baca paper online,Pelajar Sekolah,Tokei Burger,tokei kedai runcit,Usahawan,peniaga dan semua Lapian Mayarakat) selain itu yang paling BEST sekali..dgn hanya topup RM10 shj kredit airtime menjadi 365 HARI ! ini amat sesuai dgn "Org kita " jadi ...kepada teman2 disini...jika nak tahu lebih lanjut atau nak miliki simkad ini..boleh hubungi terus ke +60189119638 atau layari laman web saya di http://mytron.biz/zuantronexus30us

    8 Kelebihan Simkad Tronexus Utama

    ●Panggilan sesama pengguna simkad Tronexus adalah percuma
    ●Menggunakan rangkaian dari Digi
    ●Validity topup sah 1 tahun (365 hari) tanpa expired
    ●Kredit habis, masih boleh call free sesama Tronexus
    ●Kuota data internet habis, tetap boleh Whatsapp tanpa masalah (basic internet)
    ●Komisen tajaan sehingga level 8
    ●Komisen reload downline sehingga level 8
    ●Mempunyai khairat kematian sehingga RM3000 untuk pewaris

    *INTERNET SERENDAH RM10 SEBULAN

    ReplyDelete

Popular

Powered by Blogger.